Беленький Марьян (belenky) wrote,
Беленький Марьян
belenky

Category:
Мариан Беленки
Скечи и монологи
Превод от Мима



Стрийптиз бар

-Тишина в залата! Чуваме добре? Виждаме добре? Ръцете на колете, слушаме внимателно. Не шепнем, не говорим. Следващия номер в нашата програма - еротичен танц! Ще го изпълнявам аз. Кой говори там? Който ще ми пречи - да излезе в коридора. И така, еротичен танц ( Звучи музика, актрисата се раздвижва), еротика е гръцка дума. Ерос - това е гръцкият бог на любовта, неговият латински аналог е Амур. Художниците са го изобразявали като ангел с крилца, с лък и стрели ( обръща гръб към залата, танцува, после се обръща с лице ): кой говори? Втората маса откъм вратата! Вие говорихте! Кажете си фамилията! Утре без родителите си не идвайте! Още един път ако чуя - излизаш от залата! ( по нататък говори по време на танца): Дължината на полета на стрелата се явява функция на степента на обтегнатост на тетивата. Ако намалим по оста на абсцисата далечината на полета... На никой не е разрешено да се върти! Ще помоля - който не иска да знае - да напусне залата и да дойде с родителите си. При интензивни движения човек губи около 250 калории за 10 минути, които се възстановявят по пътя на приемане на храна. Основният носител на енергия са въглехидратите, както наситените, така и ненаситените. Разбрахте ли всички? Шести ред - разбрахте ли? Балкон? Еротичния танц има чисто естетическа функция, не трябва да се бърка със стриптийза. Думата стриптийз се състои от две английски думи. Streap - на английски - лента, връвчица. Има и двугласна "еа", която се чете като дълго "и". Стриптийз. Повторете всички: стриптийз. Шеста маса - не чувам! Историята на еротичния танц има своите корени в дълбокото минало. Още в епохата на новото царство в Египет ( 1580 - 1085 година преди нашата ера) са съществували професионални танцьорки, за които знаем от барелефите намерени от френския египтолог Жан Франсоа Шампольон ( 1790-1832). Тишина в залата, казах! Аз после ще питам и който не знае. ще го изпратя за родителите. Звукооператор, прибави високи. Чуват ли добре всички? Човешкото ухо улавя честоти в диапазона от 20 до 20 000 херца. Така че, усилвателите на добрата апаратура са разчетени за възпроизвеждане на честоти до 30 000. (Oбръща гръб, изкарва огледало): Работата е там, че характеристиката на линията на честотата, възпроизвеждана от усилвателите...Шеста маса, виждам всичко в огледалото, после ще питам и нищо няма да знаете.
( обръща се с лице, изкарва тефтер, излиза на авансцената, пита първия ред). Кой хихика? Ще запиша фамилиите и ще ги предам на директора. (Звъни звънец). Спокойно! Звънецът е за мене, а не за вас. Всички да останат по местата. Тръгвам, утре сутринта имам педагогически съвет. Аз работя всъщност в училище, а тука - в стриптийз бара поработвам допълнително. При нашите учителски заплати, без допълнителен доход не се живее. Знаете учителката е длъжна да е специалистка по всички предмети. А най-главното - да поддържа в залата...в класа дисциплина и интерес към предмета.


Лубоффф

Какво? Нямам никакви намерения да се запознавам с вас. Да се запознаваш с непознати не е прилично. Още повече тук. Е? Ох, той за любов ще ми говори. Знам я вашата любов. На вас само едно ви трябва. Казах не. Е? Нали? Какво? Аз да се женя...ами... Какво правиш? Да извикам ли полиция? Пак ли?! Ей сега ще те цапардосам по муцуната нагла! Махни си ръцете на кого казвам! Господи! Не ме натискай така! Ох, знам я вашата любов - не раждате, вкарал, изкарал и заминал. За любов ще ми разказва тука. Е, стига. Стига, казах! Понатиснахме се, стига толкова! Боли бе, идиот! Стани! Седни! Почакай де! Вече сваля, брей какъв си чевръст! Ами аз може да се омъжа... малко...Ти какво бе, май не си с всичкия си? Пощуря съвсем. Махни си ръцете! Ръцете долу на кого говоря!
Поне вратата затвори, идиот! И лампата. И щорите... Стига си дърпал, не можеш ли нормално да ги свалиш? Този е френски, отпред се разкопчава, господи откъде ми изпрати тоя малоумник! Добре, спри, аз сама. Тихо! Не тука бе идиот, ти какво, за първи път ли...? Дай, аз сама, ако чакам на вас.... Не ме гледай, притеснявам се. Какво чакаш? Давай бързо! За вас все няма време. Надясно! Наляво! Напред! Назад! По-дълбоко! По-силно! Още! А-а-а! О-о-о! Така е добре.Ела по-близо, мили...любими...колко е хубаво, господи! Хвани ме по-долу. По-силно ...Краката ми не дери, идиот! Така! Още! Мили мой...Любими... Още! Господи! Ти си моето щастие... Свърши ли, пръч вмирисан? Така си и знаех! Не е трябвало изобщо да почваш, ако не можеш да свършиш навреме! Още съвсем малко...ох...съвсем малко...
Погледни се, на какво приличаш, какво мърмориш! Всичко ми натърти! Тъпанар!... Да ви имам работата.... Порови тука... и тука....Няма да се напасете... На какво приличам сега? О, Боже! (гледа се в огледалото, слага червило, оправя си косата) Ела, ела, какъв си кавалер.
Тези мъже, само за едно мислят!

Тротуарен Художник

Извинете, рисувате ли портрети по снимка? Ето - това е моят шеф. А можете ли да го нарисувате не както седи, а да е легнал? А наоколо цветя, цветя и музика. А сега - ей тоя нарисувай. Хубавец. Атлет. Бегач. Аз отивам на работа, а той бяга. При жена ми. А може ли единият му крак да е дървен? И вместо ... това... пак ... клонче?
-Е, Пинокио, сега нито един лекар не може да ти помогне!
А сега - ето тая! Това е жена ми. Уста изобщо не и рисувай, поне на картинка да помълчи! Аз
оворя от трибуната на Белия дом, а тя седи на първия ред. Работят всички телевизионни канали на света. И аз казвам:
- Кучко, разбра ли най-после кой съм аз и кой е той?
А сега ме нарисувай като паметник: на кон по средата на градския пазар. Всички ми поднасят цветя и ридаят. А аз се навеждам от коня и казвам:
- Къде бяхте преди идиоти такива, когато седях в тъпата ви кантора за жълти стотинки?!
А сега ме нарисувай в профил на фона на Кремъл, на Кнесета и на Белия дом. Отгоре сложи цена: 1000 000 $. Това е възнаграждение за работата ти, мазач с мазач!
Е, аз да бягам, закъснявам за работа.
Subscribe

  • Post a new comment

    Error

    Anonymous comments are disabled in this journal

    default userpic

    Your IP address will be recorded 

  • 0 comments